sociale media uitbesteden, sociale media bijhouden

Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram en Pinterest zijn hele goede media om bekendheid te geven aan jouw onderneming of instelling. Deze gratis vormen van publiciteit bieden een geweldige kans om een netwerk van fans om je heen te verzamelen. Laat mij de sociale media bijhouden als je er niet aan toekomt.

Wat wil je bereiken met sociale media

Het is goed voor de zaken als bezoekers van sociale media regelmatig jouw naam en diensten tegenkomen. Niet die grote hijgerige acties of moeilijke marketingdoelen. Gewoon Facebook omdat iedereen Facebook heeft. Gewoon Twitter omdat het een geschikt medium is voor zakelijke mededelingen. Geen rapportages, geen minimumaantal volgers binnen een bepaalde tijd. Gewoon Instagram omdat dat medium de wereld aan het innemen is en er steeds meer bedrijven aanwezig zijn.

Doel van sociale media is bekendheid genereren en aan potentiele klanten laten zien dat je leeft en menselijk bent. (en dat je dus de moeite waard bent om in de gaten te houden)

Hoe kan ik de sociale media bijhouden

Het heeft nadelen als je het bijhouden van de sociale media gaat uitbesteden. En tegelijk kan het prima, ik doe het al jaren ook als vrijwilliger voor een hospice bijvoorbeeld. Zo werkt het prima:

  • Bepaalde werknemers krijgen mijn 06 nummer zodat foto’s met een kleine beschrijving geapt kunnen worden.
  • Ik vraag af en toe of er nog iets bijzonders is gebeurd.
  • Bij evenementen o.i.d. zou ik langs kunnen komen om zelf wat foto’s te maken.

Lees hier over bloggen en mijn werk als virtuele assistent.

Neem vrijblijvend contact op

Wanneer je dit formulier gebruikt, ga je akkoord met de opslag en verwerking van jouw gegevens door deze website.

Toon a.u.b. dat u menselijk bent door de selectie van de ster.